Den stora fika dagen!

Idag hade jag mina vänner Mia och Ludmilla hemma på fika. Vi har inte träffats tillsammans på länge så nu var det verkligen dax.
Jag hade bakat "värmlandstårta" som jag bjöd på. Den är jättegod och innehåller tyvärr tre miljoner kalorier!!! Ja ja ska man fika så kan man lika gärna "brassa på" ordentligt.
Efter lunch så körde jag och mina barn till stan (Karlskrona) för att klippa oss. Både jag och Julia hade ett stort behov av att klippa luggen. I övrigt så behövde Julia lite nya pennor och suddis till skolstarten som är i övermorgon.
Min skolstart är inte förrän om två veckor så det behöver jag inte blogga om än.
Efter kvällsmaten så tog vi Sally och Dionysos på en promenad längs Nättrabyån, Tilda (katten) hängde oxå med hela rundan!!
 Vi passade på att öva inkallning med hundarna, det kan man liksom aldrig få för mycket av!
Henrik har en såndär lång dag hemifrån idag. Först jobbet sedan ska hans föräldrar ha hjälp med att renovera lägenheten och som avslutning är det styrelsemöte i supporterklubben!
Det känns extra skönt att sitta i soffan och titta på Bolibompa tillsammans med Alma!
Tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ju mer jag läser din blogg, ju mer sugen blir jag att skaffa en egen! Vet ju bara inte vad jag ska skriva i den! Folk kommer att kräkas av tristess!!!! Kanske imorgon....

Kram kram min stjärna!

2008-08-19 @ 01:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0