Lördag

För en gångs skull så sov jag i morse när klockan var 06.00. Fem minuter senare så kom Alma och väckte mig, grrrrrr
Sen var det liksom kört för mig att ens försöka somna om :-( 
En 20 minuter senare så promenerade jag, Alma, Sally och Tilda (katten) i släptåg ner till bageriet och köpte frukost-frallor. Mmmmmm
Vid Halv nio kom Henrik upp och då satte jag mig på motionscykeln, det blev 2 mil!
Efter duschen så skulle vi åka till Coop (det ekade i kylen),
när vi var på väg ut genom dörren steg Julia upp!
Hur som helt så handlade vi både mat och en motorgräsklippare!

Det var verkligen på tiden att ha en frigående motorgräsklippare, vi har ju en elgräsklippare men Henrik har kapat förlängningssladden med häcksaxen! Då blir det genast mycket svårare.... 

Vi åt våfflor till lunch och sedan cyklade vi iväg för att kika på "Nättrabydagen", Alma hoppade i hinderbanan och så fick hon rida på en häst.
Hemma igen fick jag för mig att städa den lilla bilen, oh vad trött jag blir på mig själv!
När jag hade chansen att sitta på altanen och läsa något trevligt och njuta av solen så ställer jag mig och städar bilen. Knäppt knäppt knäppt.......

Det känns som om jag far runt i 190 knyck hela tiden utan avbrott, det är så jobbigt! Så fort jag får 5 minuter över så ska jag genast använda dem till att "göra något". Jag skulle vilja gå en kurs i hur man gör när man inte gör någonting alls!
Finns det någon som har ett råd att ge mig i ärendet???

Nu ska vi åka till Caroline och Jonas och umgås.
Kram på er alla kloka människor som sitter still och läser nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0