Sent....

Ok det är sent nu och Alma behöver få sova.
Jag pausar mitt deltagande i festen och går in i huset med mina barn.
Utanför fortsätter festandet. Jag är mer än nöjd med festandet för min del. Ibland undrar jag varför jag inte trivs med höga ljud och fulla människor.
Jag får en stark önskan om att dra mig därifrån till ett tryggare ställe. Jag har alltför många gånger fått höra hur tråkig jag är som inte dricker så att jag blir full. Trisst att bli kallad tråkig för att man inte vill dricka sprit i större mängder.......

Ja ja hur som helst så blev gatufesten/kräftskivan en succé och vi fick möjligheten att prata lite med de nyinflyttade på gatan. Vädret var helt ok till och med på gränsen till att vara bättre än de senaste åren!

Jag tycker det är härligt att höra Henrik roa och sig och ha kul! Han är som gjorde för att vara festfixare!!!!!

Kommentarer
Postat av: Festfixaren

S Synd bara att man inte är gjord för "dagen efter"......

Puss!

2008-08-17 @ 16:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0