Tempo problem

Idag var det dags att cykla igen. Som jag redan har skrivit är jag helt beroende av att det är rätt tempo på låtarna som jag cyklar till. Idag tänkte jag anteckna samtidigt som jag cyklar (!!!!) vilket tempo de har. Det var ju inte världens lättaste uppgift men det gick ändå ganska hyffsat.
När jag hade lyssnat/cyklat igenom alla låtarna på min MP3 så hade jag "råkat" cykla 2,4 mil! Tjoho!!!! Det kändes fint! Inte undra på att jag håller på att svettas ihjäl mig nu då?!
Då får jag en klapp på axeln av mig själv!

Det kanske verkar som om jag håller på att bli beroende och lite kaxig men det ska tillläggas att jag cyklar endast för min egen skull. Jag utmanar mig själv och det känns bra. Det kanske bara är ett av mina "beroende ryck" men jag hoppas att jag kommer hålla kvar vid det eftersom jag märker att min kropp mår bra när jag gör det.

Imorgon ska jag jobba sista passet innan skolan börjar på fredag. Nu börjar det kännas nervöst! Men det är som jag brukar säga till mina barn; man ska göra sitt bästa.

Till Lina kan jag bara säga att jag är förundrad av mig själv som kunde hjälpa dig med ett dataproblem. Man ska aldrig sluta upp med att förvånas över sig själv. Kul i alla fall att det löste sig för dig!
Jag kan även meddela att jag kommer lägga upp en länk till din blogg. Du skriver så underhållande! Fortsätt med det!

Nu ska jag duscha och sedan sätta mig med skolarbetet till handledarkursen......
Återkommer troligen senare

Kommentarer
Postat av: Ninni

Åh har du också en blogg!

Håller med, älskar Hem till gården

2008-08-26 @ 12:24:56
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0