fredag



Alma är sjuk idag :(
feber och ont i halsen....och jag som skulle plugga!
Återkommer senare idag!

Jag bjuder på en bild som jag tog igår kväll ifrån Hoglands park i stan!


16.00
Ja vad ska man säga om denna dag då? Mycket gnäll och gnöl men det har jag fulloförståelse för eftersom Alma har ont i huvudet och en rejält svullen hals.
Jag har inte lyckats plugga så mycket som jag hade hoppats på....
Eftersom jag ska på Thorax julfest i morgon så var jag bara tvungen att ta upp kampen med de gråa håren (igen) så nu är det så tjusigt så! Men i och för sig så kanske det blev i det mörkaste laget, det stod faktiskt "ljusbrun" på paketen. Det är ju i princip omöjligt att kunna förutspå vilken den slutgiltiga nyansen på håret!

Har just tagit tempen på Alma (2 timmar efter alvedon) 39,2!
Hon är lite trött och blossig på kinderna men hade det varit jag så hade man väl i det närmaste varit halvdöd!
Jag känner mig lite sådär.....får se vad det blir av det? INGET hoppas jag (peppar peppar, ta i trä!) sjukdomar har jag inte tid med och igentligen inte med Alma heller, för var ska jag göra av henne på måndag när jag har tenta om det är så att hon fortfarande är sjuk då????? (Henrik åker ju till England på söndag och ska vara borta i en vecka!)
Nån som erbjuder sig?

Idol ikväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Har du varit i stan utan att komma upp och säga hej till mig???

Imorgon är det lördag! Då är det party!!

Kram

2008-12-05 @ 12:33:01
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0