måndag


Nedräkningen till julafton har på allvar börjat!


På morgonen var det lucia firande på dagis och som vanligt var det hur mysigt som helst! Alma och kompisen Theo läste tredje versen och de kunde den som ett rinnande vatten.


Alma var så fin som lucia! Hon börjar bli en stor tjej nu....


Efteråt så fikade vi tillsammans och som vanligt hade Alma och Emma mycket att prata och skratta åt!
Vilket härligt gäng!

Jag och Alma var en sväng till barnmottagningen efteråt, det drog ut på tiden så att jag missade skolan. Ja ja, barnen går före!

Annars vet jag inte om jag bör bli orolig över att jag faktiskt inte har någon julstress i år! Märkligt fenomen och jag fick en hemsk tanke innan om att detta är kanske bara en dröm och att jag kommer vakna upp ur den lillejulafton och upptäcka att jag inte har köpt en enda julklapp eller fixat någonting inför jul!
Huuuuuu hemska tanke. Nej jag ska fortsätta av att bara njuta, man vet ju inte när man får uppleva det igen!

Ikväll ska jag skriva alla våra julkort, man ska visst skicka dem senast imorgon!!!
Stressad? Nej jag njuter....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Javisst är han fin min rödtott =)

Mysigt med lucia-tåg! Kram!

2008-12-15 @ 19:18:26
URL: http://llinnean.blogg.se/
Postat av: Anonym

Javisst är han underbar min rödtott =)

Vad mysigt med luciatåg! Kramis!

2008-12-15 @ 19:20:46
URL: http://llinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0