tisdag



Dan före dan!

Igår gjorde vi skinka och njöt sedan av en fantastiskt god ljummen skinkmacka med snapps till!
Efter maten kom Anette Riis förbi och lämnade en julklapp till oss. Det var en jättefin gåva (som vanligt alldeles för mycket!) och jag känner ingen människa som är så generös som Anette är.
Jag vet inte ens hur vi ska kunna återgälda det...
Vi pratade en stund, mest om våra hundar innan hon körde hem till sin familj igen.
 
Slöade en stund på soffan och sen plingade det på dörren igen och minsann....där stod Marie & Tobbe!
Våra kära vänner som inom en månad faktiskt kommer att flytta ner hit igen!
Marie är ju abslut min favorit veterinär så vi disskuterade Bella avigt och rätt....Tack Marie för alla goda råd!
Tobbe är en sådan duktig hundtränare så nu hoppas vi på at kunna träffas lite oftare så att vi kan få lite träningstips av honom!
Baileys- bollar- smeten tog minsann god tid på sig att stelna så att rulla bollar ska vi ta tag i idag istället. Ja det gör inget för jag känner fortfarande ingen stress över nått (usch jag undrar om det är på riktigt?) och idag har jag egentligen ett enda mål, att göra gröten till imorgon!
Jo jag ska faktiskt försöka jaga in Alma i duschen oxå!

God jul till er alla, här kommer ett julkort till er från fam Folbert.
Klicka på länken.

http://elfyourself.jibjab.com/view/H2oS8WwIXMfFlcFl


Kommentarer
Postat av: sara

god jul till er oxå =)

julekramar

2008-12-23 @ 13:22:38
URL: http://bemoddesson.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad roligt att era kompisar ska flytta till Blekinge igen;-)

Hälsa dom från oss.

Kram mamma o Taxifar

2008-12-23 @ 14:03:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0