Besvärjelser

Ahhhrrrrrr.... nu har jag gjort vad jag kan idag för att lyckan ska gå i min väg imorgon på tentan.
Jag har i princip blivit religiös, men eftersom jag är så dålig på olika religioner så tog jag dem allihop!
Jag rabblade böner om en önskan att få en fantastisk hjärnkapacitet och vände ansiktet upp mot himlen!

Sedan tog jag hallmattan och satte mig på knä vände mig mot ........väster(?) äh skit samma jag är så dålig på väderstreck, böjde mig fram och slog pannan i skostället (antar att mina ramsor lät som arabiska!)

Tog sedan fram mina rökelser som jag köpte i Thailand och tände på!
Blääääää, luktade så illa att jag fick hosta och gav upp!

Har lite funderingar på att vända mig åt "andra hållet".....rabbla bibeln baklänges och äta huvudet av fladdermöss!!!
Skämt å sido, jag kan bara be er alla hålla tummarna för mig i morgon!

Åh, jag har en trevlig nyhet!
Julia kom hem igår och hade fått bästa betygen på en uppgift i Engelskan!
Grattis lilla stumpan (det märks att du är mammas flicka!!!)

Nu ska jag gå ut och se om jag kan få tag på en fladdermus!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! För det första..hoppas jag att du inte hittar någon fladdermus, (urk) För det andra..så själklart klarar du av tentan, vi tror på dej.

Kram Mamma o Ingvar

2008-11-05 @ 18:53:31
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej gumman! För det första..hoppas jag att du inte hittar någon fladdermus, (urk) För det andra..så själklart klarar du av tentan, vi tror på dej.

Kram Mamma o Ingvar.PS Och du hälsa Julia från oss och tala om för henne hur duktig hon är. DS

2008-11-05 @ 18:55:10
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Annahoj

Kom ihåg att 3 falidighets regelen finns...Det man 3 faldigt gör gott kommer 3faldigt tillbaka. Om du beblandar dig med mörk magi(fladdermöss+biblen baklänges) Så gäller även den reglen där, fast då kommer du till att 3faldig få göra om tentan 3 gånger.mohhahaaahaa ler Nä jag vet att du fixar det. Jag tänder mina rökelser för dig och gör en lite, lycka till rit, så du får lite xtra energi. Kram

2008-11-05 @ 21:19:58
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: bea

akta skohyllan....det är ju synd om den skulle gå sönder nu innan alla vinterkänger ska stå på den... fan vad jag skrattar åt dig,,du är underbar.

2008-11-05 @ 21:29:45
Postat av: Anonym

Stackare, hur gick det med huvudet? Klarade skostället sig? :-) Du, glöm de där tankarna med fladdermöss och bibeln baklänges, det verkar bara vara dumt. Självklart fixar du tentan galant. Det är jag övertygade om.



Kristina.

2008-11-06 @ 15:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0