Dan före...

Ja idag är det dagen före....!
Idag har jag varit på föreläsning hela dagen (för er som möjligen har missat det så läser jag ju IVA-utbildningen) Det var föreläsning om kroppens syra/bas balans, isoosmolaritet, elekrtoneutralitet, flyktiga syror......svårt som satan!
Så nu är jag i det tillståndet igen att allt känns svårt, tjena magkatarr!, ont i tänderna (sover aldrig en natt utan min bettskena!), huvudvärk....åh nu låter jag sådär gnällig igen.
Både min mamma och min mormor brukar/brukade säga; har man satt fan i båten fär man väl ro honom i land!
Jäklar vad jag ror!!!

Idag har vovvarna varit ensamma hemma hela dagen, ja inte hela dagen för Henrik körde hem på lunchen och rastade dem. Bara en lite pöl i köket och inga andra hyss! Bra Bella!
Sally är fortfarande lite introvert, hon blir sån när hon löper.

Ikväll ska jag och mina tjejer mysa i soffan och titta på idol, kvällens tema är visst kärlek. Henrik ska åka till stan och gå på logen. Får se om han hittar hem ikväll eller om han ska sova över hos sina föräldrar?
I morgon är det simskola för Alma, ska bli spännande att se om hon tänker kliva i vattnet för det ville hon ju inte förra lördagen. Anledningen då var att hon inte hade lust att blöta ner sig!!!
Hmmmm det är ju hyffsat svårt att ta sim-märken utan att blöta ner sig!

Glöm inte att krama varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0