Första advent!


Åhhhhhh äntligen! Vad mysigt eller hur?

Imorse kom Nova till oss, husse och matte skulle bort över dagen och självklart ställer vi upp! Det fungerar jättebra med våra hundar, kan ju i och för sig bero på att Bella och Nova fortfarande är valpar.
Efter lunch så åkte vi till stan för att gå på julskyltningen (som var det ynkligaste jag varit med om) Vi var nog ett uppseende väckande spektakel som kom med tre hundar tripp, trapp, trull!!!!

Lilla Nova är rysligt söt!


Här är min lilla favorit hylla! Här har jag placerat de flesta av mina käraste tomtar. De är som gamla kära vänner som man inte har träffat på länge (det var i och för sig nästan ett år sen vi sågs!) men jag blir så glad när jag får ta fram dem!


Här är en av dem, de är ca 2 cm höga och såååååå charmiga!


När vi kom hem ifrån stan så fick jag ett ryck (!?) och gjorde årets andra lussebak! det doftar undarbart!
När Anette och Bengt kom och hämtade Nova så fick de med sig en påse lussekatter hem, japp så snäll är jag!


Igår bloggade jag inte alls och det känns ju så konstigt (har nog faktiskt blivit bloggberoende!)
Här kommer en snabbgenomgång av gårdagen: Simskola, svampbob -pyssel, avskeds middag hos svärföräldrarna och en söndergnagd skorstenshörna i hallen......

i natt kommer tomtenissen med paket......hoppas vi!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja jag saknade ett blogginlägg igår!! Låter mysigt med tre vovvar på stan! Varför hör du inte av dig när du är i krokarna!

Kram kram

2008-11-30 @ 23:37:38
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Ronja

så mysiga juliga bilder.. pepparkakor är nog nåt man måst baka här nu före veckan ser sitt slut

2008-12-01 @ 18:10:21
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0