Härlig dag

Idag har det varit full rulle (trotts att vi faktiskt är dagen efter) Ja, den där Bella har varit trött och bakis men har hittat en plats där hon trivs bäst - på soffryggen vid fönstret (problemet är att Sally oxå gillar den platsen)


Jag har ju (som alla redan vet) panik över tentan och skulle behöva sitta dag och natt för att plugga men i dag var jag bara tvungen att ta en promenad i det underbara vädret. Julia och vovvar hängde med!

Nättraby är så vackert och jag trivs så bra att det gör ont i mig!


Julia och Bella trivdes oxå!


Stora fina löv!


Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag dör av skratt! Vilka underbara helgbilder!! Vovvarna är ljuvliga! Jag ska berätta allt om min helg på min blogg nu! Men jag kan ge dig en försmak! Hur gör man när man blir beordrad att jobba natt när man är på sin egen möhippa????

Puss

2008-11-02 @ 22:30:40
Postat av: Kristina

Vilka härliga höstbilder.

Lycka till på tentan och du, klart att du fixar den!



Tjingeling.

2008-11-03 @ 04:46:20
URL: http://tinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0