Nu är det gjort!

Ja.......(djup suck)
Natten var lång och hemsk. Henrik sov gott och jag låg bredvid och kunde absolut inte somna.
Jag hade en massa osammanhängande konstig ord i huvudet ex axon hillock, saltatorisk överledning, glomerulus tryck, perfusion....... precis som om jag var besatt och behövde "dagen efter exorcism"!

Gav sedan upp vi 06.00 då jag steg upp och slängde ut Bella (och in med henne igen), åt frukost, gick ut med Sally, packade väskan med överlevnads sakerna
(banan, näringsdryck och halstabletter),
och sist tog jag på mig ansiktet och frisyren!
Kastade mig sedan ut i bilen och kom på att jag nog glömt hjärnan vid köksbordet.........

Väl framme på BTH så irrade jag runt en stund och letade efter tentasalen som jag till slut hittade på 5:e våningen, så där kastade jag mig in med världens flåsande (åh, jag mäste bara träna snart!)
Hann med lite "jag-är-skit-nervös-innan-tentan-prat" med Marie O och sen var det dags!!!!

Fick tentan framför mig och öppnade den DÅ.............fick jag ju hjärnsläpp!!!
Jag fattade inte jota av det som stod där. Kände att pulsen steg, andningen blev snabbare och fick en slags tunnelseende
(trodde att det bara hände när man kör bil!)
Kände mig helt "schizofren" och fick säga till mig själv på skarpen:
För fanken skärp till dig!
Ja det kanske hjälpte för sedan lossnade det i alla fall så att jag kunde börja skriva.
Jag har svarat på alla frågor men man vet ju aldrig hur det har gått.....

Efter tentan körde jag förbi Mc Donaldś och sen hämtade jag Bella som har jobbat på kustbevakningen på fm.
Körde hem och tryckte in maten i huvudet och sen svimmade jag av utmattning en liten stund!

Hämtade min lilla Alma på dagis och fick en liten pratstund med Tessan- trevligt!
Ps. Det är ingen simskola på lördag pga tävling!

Väl hemma igen så var det dags att laga middag, så på med latexhandskarna för det blev thaikyckling-gryta med nudlar till kvällsmat!
Aldrig i livet att jag skulle ta i det utan handskar!
Ikväll har jag i alla fall en stund ledigt så att jag hinner pyssla lite med Alma.
När hon har lagt sig så ska jag glida ner i soffan och virka en stund. Det var verkligen längesedan!

Det gäller att ta vara på den stunden för i morgon börjar nästa kurs :-(

Kommentarer
Postat av: Lina

Lilla sötnos! Jag har tänkt på dig hela dagen!! Håller både fingrar, tassar och klor att allt har gått vägen!

Saknade er på Nivå igår! Det va trevligt!

Kram och hej!

2008-11-06 @ 18:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0