SEX....

...historier ramlar in på mobil titt som tätt, tack för det Ludmilla!!!
Jag har varit på IVA idag igen. Kul!. Alma har varit hos farmor idag och Bella har varit hos husse och jobbat!

Just nu har jag jättemycket i huvudet som jag skulle vilja skriva men vet inte om jag orkar skriva allt.
Tänk vad härligt det hade varit om det fanns en mikrofon så att det bara var att prata in det man ville skulle hamna på bloggen, en slags diktafon! Wow då hade min blogg blivit hur lång som helst. Jag är ju ingen fena på att skriva snabbt, har fortfarande inte lärt mig var bokstäverna gömmer sig på tangentbordet! Jo jag vet, I-lands problem!

Bella har blivit en bångstyrig tonåring på riktigt...igår tog hon en teckning från Alma och bet sönder den i korgen till miljoner små bitar
(så att det såg ut som om det varit snöstorm i korgen!) sedan gav hon sig på att gnaga på bokhyllan. Nä nu jäklar...Henrik har idag varit och köpt en slags illasmakande spray för att hindra hennes framfart. Hoppas att det fungerar, vi är ju inte hemma exakt dygnets alla timmar även om vi skulle vilja!

Ikväll är det premiär för Leila gör julkakor på tv4+


Hon är nog den snyggaste kvinna jag vet! Och det är en fröjd att se när hon bakar de mest underbara godsaker! Missa nu inte detta!

Känner mig lite splittrad i hjärnan nu så jag kanske återkommer senare (om det klarnar...!)
Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Annhoj

Tack syrra...men det är ingen fara. Jag ska behålla mitt förstånd trotts att jag går på djupet. Synd att bella börjat bita på saker. Men hon växer väl ur det. Kramizzar

2008-11-19 @ 19:16:38
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: B

Sa till Lotta i förrgår att det inte är någon som tejpar meddelanden på mitt skåp sedan hon slutade ... så fel. Glad av dig, tack. Och visst har jag ställt staken .. men i fönstret?? Kram.

2008-11-19 @ 21:16:54
Postat av: Ninni

Hej,

Är det inte bättre att ha henne i kompostgaller när Ni inte är hemma??? Brukar jag rek. mina valpköpare.

2008-11-20 @ 09:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0