Yjodelatihoooo

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Jag har klarat den stora hemska tentan nr 2! Och jag klarade den med jäkligt god marginal, och det känns så bra!
Jag är så stolt över mig själv, för att den var ingen annan än jag som kunde påverka resultatet.

Vi har haft föreläsning om smärta hela dagen, på förmiddagen av Hans och på eftermiddagen av Anna-Karin från IVA. Det var kanonbra. Mina härliga kollergor Maria & Malin från 55:an har varit med hela dagen  och på eftermiddagen var även doktor Anette med.

När jag kom hem så firade vi med pizza. Ja inte Alma för hon gillar inte pizza utan ville prompt ha kroppkakor i stället....
Det där kan jag bara inte förstå!

Ikväll är det Idol igen och nu hoppas jag att Johan får ta sitt pick&pack och dra hem till mamma och pappa igen. Han behöver helt enkelt växa till sig lite!
Jag och tjejerna har tv:n för oss själva eftersom Henrik är på hockey......igen....

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Annhoj

Höll tummarna för dig... Men det var ju självklart att du skulle fixa det. Ler Kram

2008-11-14 @ 19:05:19
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: B

Grattis! Om du kommer ihåg det vid tillfälle - ge Hans en kram ifrån mig.

Tack för din hälsning. Börjar arbeta inatt igen. Det är som det är.



Kram.

2008-11-14 @ 19:24:10
Postat av: Mamma

Vi är mäkta stolta över dej...

Kram Mamma o Taxifar

2008-11-14 @ 20:28:02
Postat av: Lina

ÄLLLSSSKAR dina inlägg! Och Almas utlägg! Ska nog se till att skaffa mig ett barn snart så jag med får skratta lite!

Tycker dock att Johan ska få vara kvar ett tag till!

Puss och kram från julpyntaren!

2008-11-14 @ 21:15:18
Postat av: Anonym

Sjukt fin blogg!

besök även min ;D

puss (L'

2008-11-14 @ 21:19:45
URL: http://aanela.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jättegrattis till dig.

2008-11-15 @ 05:32:13
URL: http://tinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0