Back on track!

Japp, jag har alltså cyklat idag! Jag hoppade på cykeln ungefär samtidigt som Henrik kom upp och sa godmorgon!
Idag blev det 2,5 mil.
Jo jag tänkte ta i lite extra eftersom jag troligtvis kommer att äta ngt onyttigt idag.

Efter det så körde vi Alma till simskolan. Hon kunde ju faktiskt simma riktigt bra idag så hon kommer nog att få flytta upp en grupp! Hon har inga hämningar alls när det gäller vatten!

Till Julias stora glädje så kommer vi att börja röja i källaren idag. Vi ska ju bygga ett rum till henne där nere.

Dagens fråga: Vad är en man i saltsyra? - Ett löst problem!

Samma kattfan som spydde i sängen har nu pissat i golvbrunnen i tvättstugan........grrrrr

Okej källaren, nu kommer vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0