Crosstrainer

I dag har det skett! Jag har fått crosstrainer av min underabara man! Så nu jäklar ska det brännas fett!!!!!!!!!
Tack Henrik! Du är bäst!

Undrar bara var jag ska ha den för att den är ju stor som en ardenner häst!

Imorse hade vi ett MEGA bråk med Alma, usch det är så förfärligt jobbigt att börja dagen så :-(

I övrigt så har jag varit på BTH hela dagen.... Vad gjorde vi där?
Jo, ordbajsade ordbajsade ordbajsade ordbajsade ordbajsade.............

Trodde att vi skulle bli färdiga idag men vi får sitta hela dagen imorgon oxå. När fanken ska jag hinna läsa till tentan då? Skulle behöva flera timmar på mitt dygn......
Nån som har en idé om hur man trollar fram det?

Kommentarer
Postat av: J

vad kul att du fått den. Kram

2008-09-15 @ 22:16:04
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Ninni

Fick också en av min make.......

2008-09-16 @ 13:40:12
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se
Postat av: Lina

Vilken snäll Henrik du har! Du är värd det bästa gumman! Åhh vad jag saknar dig på jobbet!

Kram

2008-09-16 @ 19:21:18
Postat av: Therese

Jaha jag läser baklänges så senare kommenterade jag den som en löparmaskin men det går inte att springa på den eller?

2008-09-24 @ 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0