Fredag kväll

Tjoho fredag!
Det blev inget cyklat idag, inte bra! Ska göra det imorgon. Det känns som om kroppen saknar det.

Dagens bra att ha tips;
Problem med bananflugor? Häll lite vinäger med en droppe diskmedel i en skål och ställ där du har mest besvär av de bedrövliga små odjuren. Vips så dras de dit och drunknar!
Det fungerar verkligen. Tack Jossan för det tipset!

Jag fick mycket pluggande gjort på em i alla fall.

Henrik dök upp och klippte gräsmattan..... men är nu försvunnen igen! Det sägs att han är på logen i karlskrona. Jag är beredd att tro det eftersom han tog med sig vår pensionerade granne i bilen när han drog iväg.
Denne granne är till vardags en fortfarande aktiv begravningsentreprenör...

Julia och hennes kompis Cajsa har åkt med tåget till Lessebo.

Grattis till Marie O som har kommit in på en reservplats till IVA-utbildningen!

Eftersom jag är kung över fjärrkontrollen ikväll så ska jag titta på.......Hem till gården!!!

Dagens undring: Musmatta?? Heter det inte trosskydd?!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Älskar Hem till gården!

Dagens undring, varför finns det bara kondomer med jordgubbsmak och lakrits... när musen helst gillar ost???



2008-09-06 @ 10:23:20
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0