Godkänd!

Ja! Idag har jag och Maria varit och presenterat vårt arbete vid slutseminariumet av handledarutbildningen. Det är alltid nervöst att presentera och få höra om det var bra eller dåligt. Vi fick bara beröm och blev godkända! Synd bara att det endast finns godkänd eller icke godkänd...
Jäklar vilket bra arbete vi har gjort! Tack Maria för gott samarbete!

Meningen var att jag skulle till praktiken direkt efteråt men Julia är sjuk och jag ville inte att hon skulle vara helt ensam en dag till. Dessutom har vi i min grupp ett opponentskap som ska vara klart imorgon!
Hjälp! Jag behöver fler dagar i den här veckan!

Idol. Vad ska man säga?

Jag har uppenbarligen fastnat fast att jag bestämt mig för att låta bli. Grrrr
För er andra som oxå fastnat skulle jag bara vilja säga ett ord om Nils - Han är helt ...knäpp!!!
Nu ska man inte kasta sten när man sitter i glashus MEN han ser ut som en stesolidstinn groda som plötsligt fått uppåttjack!
Han har ju onekligen satt sina spår i Idol oavsett om han får stanna kvar eller inte. Måste alltså titta ikväll igen...
Det finns ju en del som är riktigt bra enligt mig och enligt juryn finns det en del andra som är bra.
Jag måste träna upp mitt tondöva öra!

I övrigt vill jag säga grattis till Gert Fylking som fått folketspris idag, Sverigest mest populära manliga radiopratare. Nu tvivlar jag ju på att han läser min blogg (!) men det känns fint att säga grattis!

Tack tack - myrstack

Kommentarer
Postat av: Gert Fylking

Hej, Gert här!

Klart jag läser din blogg!! Den är ju bäst!!

Tackar för gratulationerna!

Mvh/

Gert ;)

2008-09-26 @ 08:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0