Hett morgonmöte...

Åh, tidigt imorse hade jag ett hett och svettigt möte med Mr Crosstrainer! Det var han och jag och lite bra musik....
I 35 minuter kämpade jag på....
Jag kom........7 km på dessa 35 minuter!
Tyvärr har jag ingen känsla för om det är "bra" eller "dåligt". Jag har aldrig joggat på tid och har därför inget att relatera det till.
Är det någon som brukar jogga och vet lite mer om tid/avstånd så skriv gärna ett inlägg!

Efter denna tidiga ansträngning så var det så dags att gå igenom arbetena igen.
Vi i gruppen träffades på "blackboard" som är en läroplattform i cyberrymden för de som studerar på universitetet. Här ska vi disskutera och arbeta med varandra. Det känns jättekonstigt att föra disskusioner i ett "chatt-klassrum"
I nästan 3 timmar satt vi med det....

Idag kom Almas byxor som jag beställt, så nu slipper hon gå omkring och se ut som Vanheden (i Jönssonligan).

Henrik har sålt min biljett till Camp KHK på söndag. Det var helt enligt mina önskemål. Dels ska Alma på kalas på söndag, jag behöver plugga och ärligt talat fixar jag inte att vara bland Hockey-frälsta-tokiga-karlar som gapar och skriker i flera timmar! Jag tror inte att jag kan tillföra ett dugg faktiskt!
Henrik har det bättre där utan mig (sen så har ju jag 7 avsnitt kvar av "hem till gården att titta på"!!!)

Nu har det plötsligt blivit fredag igen och det känns...... skönt!

Datatermer för norrlänningar:
Ramminne = smärtan i pungen från första gången du försökte cykla på en herr cykel!
Romminne = Kräkningarna efter första skolfesten

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: KHK!

Jadu, det var nog till 200% "Hem till gården" som avgjorde valet.......;)

2008-09-19 @ 17:35:47
Postat av: Therese

Hm henrik sa att det BARA var mitt fel (Annies kalas) att du inte följde med på hockeyn. 7 km på 35 minuter är 5 min /km och det är skitbra. Jag vet inte vem MR crosstrainer är , men ute kommer jag inte ner i den tiden och du vet ju hur mycket jag sprang ett tag??!!

2008-09-24 @ 21:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0