Ovanligt lång dag...

Oj idag har det varit en riktigt lång dag på skolan. Har suttit i biblioteket på BTH hela dagen ända fram till kl 16.30! Gruppuppgift nr 2 är så gott som klar!
Massor av tack till vår fantastiska grupp som har slitigt så hårt!
Så nu är det bara att sätta igång med nästa uppgift.......snart tenta :-(

NU är jag så trött i huvudet så jag tror att det blir härdsmälta vilken sekund som helst! Det var fantastiskt skönt att ta en cykeltur med Sally efter maten. Jag skulle ju ha en träff med Mr Crosstariner idag men jag sparar det till imorgon. Hoppas att jag känner mig piggare då!

I övrigt så känns det som om jag missat det mesta denna vecka. Jag har missat alla avsnitt av "hem till gården" (jag har spelat in alla avsnitt så att jag kan titta på dem i helgen)
har missat vad som hänt i världen (någon finanskris tydligen, rör nog inte mig) skulle behöva köpa fleece byxor till Alma, Julia behöver nya innegympa skor.....

Nästa vecka ska jag vara på min IVA praktik. Det ska bli spännande och roligt!!

Jag hade ju bestämt mig för att inte följa IDOL, fanken det smög sig in ett avsnitt och nu känner jag dragningen åt Tv4 kl 20.00.
Skrattade så jag nästan dog när jag såg killen som sjöng med en basröst som var lägre än Falu koppargruva!
Om det var illa så ska inte bara tala om den ryska tjejen som sjöng en Celine Dion låt igår, kära nån jag har fortfarande ont i skrattmusklerna!!
Vi snackar om ett stort gäng människor utan någon som helst självinsikt som dessutom är tondöva!
I övrigt så tycker jag att årets jury är hundra ggr bättre än den förra!

Dagens 80-tals tanke: En familjs status mättes antalet hushållsapparater - soda stream, glassmaskin, bakmaskin, och fonduegryta var lika med hög status!
Wow, vilken hög status vi har!
Hur står det till med ert "hushållsapparat stall"???

Kommentarer
Postat av: J

Jag har än så länge lyckats hålla mig undan idol. Jag befarar att tjuvtittar jag lite, å blir jag fast beroende direkt. Får se om jag vågar chansa nästa gång.

2008-09-18 @ 22:36:51
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0