Plantering!

Efter den kulinariska höjdpunkten, Taco, så körde jag till Nättraby plantan och köpte lite blommor. Det är något som verkligen kan pigga upp - blommor! Jag skulle kunna gå där och drömma en hel dag....
Idag satsade jag på uteblommor till trappan. Jag gjorde två likadana grupper som såg ut så här:


Köpte även en lila/rosa cyklamen, den riktigt lyser!


Så här blev resultatet!



Vi bor i hus nummer:


Så det har vi skrivt på huset!

Kunde inte låta bli att köpa en blomma och ställa inne oxå!



Har bytt till höst gardiner ikväll, kände att det var dax!
Så nu ska jag bara ligga på soffan och mysa med Sally!

Åh nej, nu börjar Ove röja......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0