plugg

Då har nedäkningen börjat till tentan, lördag kl 09.00 i Växjö. Jag är fortfarande helt oförstående till hur jag sak få in det som jag behöver i min stackars hjärna och sedan behålla det där?

Nån som har lite bra tips får gärna höra av sig!

Det blir ju inte lättare av ständig värk i nacke/axel (är så trött på det så jag nästan kräks), Alma som har vattkoppor (jag kan ju inte ens ta med henne på nått skoj för att fördriva tiden), mannen är på kurs i Tyskland (kommer hem på fredag kväll) och alla andra bestyr med bla hus och djur.....men man ska inte gnälla, det finns säkert de som har det värre!

Idag fick jag ett recept av mamma som jag gladeligen tog emot.
Falukorv i stavar, paprika i bitar, purjolök i strimlor, 2 msk chilisås samt en burk kokosmjölk + salt o peppar efter behov. Av detta blev det en god middag som jag hade basmatiris till + en grov bulle.

Tack lilla mamma för ett bra middagstips! Vad skulle jag göra utan dig?

Det jag önskar nu är en lugn och skön kväll med massor av Hem till gården, jag ligger nu 10 avsnitt back!!!!

Make love not war.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0