Sovmorgon

I dag sov jag ovanligt länge, till ca 07,20! Blev både glad och överraskad. Jag brukar inte kunna sova så länge pga av att jag oftast vaknar tidigt av värken i min axel/skuldra.
Jag och Sally promenerade till bageriet och köpte frukost frallor.
Alma blev glad över att vi skulle ha  vad hon kallar "tillsammans frukost". I veckorna äter vi inte frukost ihop utan man äter i den ordingen som man kommer upp.

Efter frukosten cyklade jag mina två mil...
Alma studsade runt och längtade efter simskolan. Hon kan faktiskt simma ca 8-10 meter själv!
Allt går bra så länge simglasögonen är med!

Det är verkligen tur att vi har köpt den lilla datorn, den stora dras med nån form att virus eller liknande för att den är så bedrövligt långsam. Henrik håller på och kör nått virusprogram på den.
Tänk om vi människor också kunde köra ett virusprogram på oss själva!
Det hade ju varit toppen!

Inatt fick jag ett mms av min kära kompis Ludmilla.....det var melodin till blossa glögg! Undrar vad hon menar med det!?
Äh, hon är som jag.....börjar längta till jul!

Experimentet kanske går vägen...........det är en viss hund inblandad!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh vad jag älskar att läsa din blogg!! Många härliga skratt!! Vilken vacker blomma i ditt förra inlägg! Ove verkar vara en läskig typ! Har du honom inomhus? Får rysningar bara jag tänker på det!!! Du måste vara smal som ett skelett som du cyklar hela tiden!! Ta det lungt med CPAP promenaderna! Haha!

Hoppas du får en härlig helg tjejen! Stor kram!!

2008-09-13 @ 18:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0