trött

Usch jag har sovit dåligt inatt.
Alma är pigg trotts sina prickar och går runt och tutar i en tratt, bygger kojjor i soffan och under köksbordet, fixat fiskedamm och får utbrott med jämna mellanrum (för er som känner Alma vet ungefär vad jag menar!)
Jodå, jag försöker plugga mitt i allt detta! Jag är ganska ljudkänslig av mig...

Känns som om förkylningen lurar runt näsvingen! Men jag har inte tid!!!!

Julia är så rar, hon ville ha hjälp med sminkningen idag eftersom de skulle fotograferas till fotokatalogen.
Vilket förtroende va?! 

jag säger grattis till vår "husveterinär" Marie som har fått en 100% tjänst hos Distriktsveterinären i Lyckeby. Vad härligt att de äntligen ska flytta ner till Blekinge igen!

Nu har Almas sjörövarsvärd gått sönder! Återkommer senare.........

Kommentarer
Postat av: tobbe

husveterinär marie har eventuellt en tjänst i kalmar åsså och hon har beslutångest om vilken tjänst hon ska ta

2008-09-30 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0