Turbo Nova

Förutom våra logistikproblem, som övrigt löste sig riktigt bra så kom Sallys valp Nova för att bli passad ikväll.
Hennes husse och matte är bägge thorax kirurger och hade tragiskt nog fått in ett riktigt besvärligt olycksfall som de akut behövde operera. Lilla Nova kunde ju inte vara ensam hemma så då ställde vi självklart upp!

Nova är nu lite drygt 14 veckor gammal och går på full gas hela tiden!
Hon hann med att få sig en rejäl lusing av vår stora katt Tilda (som för övrigt är den som kräkte i vår säng).
Efter ett par timmars röj med Sally så blev hon trött och somnade i knät på Henrik, då smög jag mig på kameran...
 Så söt!

Har glömt att berätta om den märkliga varelse som vi hade på besök i rabatten för ett par dagar sedan.
Jag kan bara säga det att han var INTE inbjuden av oss!


Jag tycker nog att denna padda hade passat bättre till halloween utsmyckningen ;-)

Nu ska jag glida ner i soffan och titta på det sanlöst roliga progarmmet med Filip och Fredrik!
Sova gott!



Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh har lilla Nova varit hos er! Så underbart! Du vet väl att jag ska få henne i bröllopspresent!! Du kan ju hälsa de där kirurgerna att jag gärna sitter barnvakt åt lilla Nova!!

Hoppas olycksfallet gick bra!

Sov gott min vän!

Kram

2008-09-11 @ 00:10:57
Postat av: Ninni

Du som följer hem till gården, hur tog max livet av sig???

2008-09-11 @ 12:10:57
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0