Yes!

Jag har gjort det!
Uppgiften till handledar utbildningen är så gott som klar! Skönt!
Jag gillar inte när saker hänger över mig, lika bra att göra det färdigt direkt. När jag sedan läste igenom det så kunde jag knappt fatta att det var jag som hade skrivit det :-)

I övrigt så känner jag mig mycket splittrad idag. Det är så mycket som jag skulle vilja göra men tiden räcker inte till. Det är alltid så att den där förbannade klockan är emot en!
Så vad gör jag?
Jo, sätter mig och bloggar istället!
Fast å andra sidan så sitter jag med smörgås och kaffe farligt nära tangentbordet...

Jag hade ett mycket givande samtal med Ninni idag ang våra härliga hundar, samt information om sådant jag inte visste...
Tack snälla du för att du tog dig tid!

Skulle behöva cykla idag, får se när jag hinner.

Tvätthögen är en meter hög, grrrr ...
Jag behöver arbete på att höja min stressnivå tröskel! Nån som har ett tips?

Återkommer mest troligtvis senare!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du får en trevlig helg

2008-09-05 @ 16:50:42
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0