Härlig födelsedag!

Ja min föddelsedag har verkligen varit bra!
Vi var och åt lunch på Almas favorit "resturang" MAX. Jag provade en low carb meal. Helt ok (tog kyckling) för att vara snabbmat.
Henrik har varit på hundkurs med Bella och sen kom gästerna. Jag bjöd på fetaost biffar med olika kalla såser, potatis (som jag hoppade över) och en jättegod sallad.
Tårtan blev jättebra trots att botten och fyllning bytte plats (fråga inte för jag orkar inte förklara!) och till det hade jag hallon. Den blev verkligen kanon bra :)

(Jag skulle tippa på att det var ca 15 g kolhydrat per bit) men det får man väl stå ut med på sin födelsedag!

Nu är det dags att ladda för en ny praktikperiod. Jag börjar i morgon på HIA (hjärtintensiven) och ska vara där i drygt 2 veckor- Det ska bli intressant! Julia har påsklov så hon kommer ha sin "tonårstideräkning" i den närmsta veckan, dvs lägga sig sent och stiga upp sent ;)

Ha en skön kväll!
Kram till alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Anne!

Tack för en trevlig eftermiddag med god mat och god tårta.

Mamma & Taxifar

2009-04-05 @ 20:02:47
URL: http://[email protected]
Postat av: ♥ MammaRussin

den där tårtan ser ju smarrig ut.. kan man få recept på den?? :) låter som ni haft en underbar dag.. så MAX low crab var ok? bra att veta..



grattis igen ..kramkram

2009-04-05 @ 20:23:49
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0