Min födelsedag!

Tänk att det har gått ett helt år sedan sist! Idag är det i alla fall min födelsedag och min älskade familj kom och väckte mig med skönsång, frukost och paket! Vi satt i sängen och mös och åt frukost ihop. Julia tyckte att det var på tok för tidigt så hon gick och la sig en stund igen.



Idag var det dags att väga sig igen. Gahhhh vågen står kvar på samma som för en vecka sedan :(
Jag hänger säkert ihop med att jag har haft "den där veckan" och då samlar jag på mig vätska som definitivt inte gynnar vägningsresultatet. Men det är bara att fortsätta och avvakta nästa veckas resultat! Dock har jag märkt att flera centimeter har försvunnit och det känns så skönt ;)

Nu ska jag ägna mig åt folkets jubel *fniss* så återkommer jag senare!
Kram till alla!

Kommentarer
Postat av: ♥ MammaRussin

GRATTIS gumman..

synd att du inte fick ett minus på vågen som present.. :( men du får nog dubbelt upp nästa vecka ... och den där mensen gör sitt ju...



KRAM och hoppas du får en fin dag..:)

2009-04-05 @ 08:20:57
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: ♥ MammaRussin

En award finns att hämta på min blogg..:)

kram

2009-04-05 @ 09:47:22
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: bea

stort grattis på din födelsedag...hoppas din dag blir underbar.../bea

2009-04-05 @ 11:09:31
Postat av: Michaela

Grattis på födelsedagen ! : )

2009-04-05 @ 12:09:10
URL: http://michaelaek.blogg.se/
Postat av: Anders; Marita, Simon och Hanna

Grattis på födelsedagen!!

Hoppas du får en mysig dag med vackert väder och många presenter!

Kramar

2009-04-05 @ 13:19:30
Postat av: maria iva ohlsson

grattis bruden. snart 30 äntligen.....hoppas allt är bra vi är friska så snart kan vi ses. hur går det med rapporten? tänker på dig, du är ju snart färdig.....kul! vi höres är på jobbet i mon kram ha en fortsatt trevlig dag kram

2009-04-05 @ 19:39:31
Postat av: Lina

Hurra hurra hurra, det är Annes födelsedag!

Grattis i massor!

Kram kram

2009-04-06 @ 12:26:19
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0