Skärtorstagskväll!

I dag har vi börjat städa undan i uterummet. Det är så underbart att sitta där ute. Framför allt är det mysigt att äta frukost där. På dagen är det alltför varmt att sitta där, rena bastun! Vi har inte vinterbonat den så det är bara ett halvår i taget vi kan aktivt vara där. Tanken är att vi ska göra i ordning den....saknas "bara" kapital.....suck....
Men snart börjar jag oxå jobba och då äntligen får jag oxå lön.  Vädret idag har varit skönt, solen skiner och alla springer omkring i sina trädgårdar som små arbetsmyror.
Kvällsmat blev fläskfilé med svampstuvning och grönsaker, de andra fick potatis till.

Ha en skön kväll!
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: ♡ MammaRussin

mumma så gott det lät.. men stuvningen, hur gör du den??



min smoothie gör jag så här:

blandar vaniljyougert ca 1 glas, häller i något upptinade jordgubbar , jag häller i massor, gott gott..:) sedan i med 2 msk riven kokos.. sedan är det bara till och mix.. KLART..

Jo jag vet att vanilj yougerten innehåller lite socker men det skiter jag i.. hihi.. har gjort så hela tiden och jag har ju gått ner i vikt iaf.. och om du häller en lite skvätt grädde i så försvinner sötsuget och du blir till och med mätt på den... märkligt med sant..:)



Kram gumman...

2009-04-09 @ 19:05:08
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: maria iva ohlsson

hej igen

tänkte vi kanske kunde jobba två helger under sommaren med NP om du har lust. det låter som du är i pengabehov! glad påsk på dig din ivakärring;)

2009-04-09 @ 19:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0