Sol och vår!

Idag har det varit helt ljuvligt väder 13,4 grader hade vi skuggan. Altanen ska vi inte bara tala om, där var det så varmt att jag nästan inte kunde vara där!
Dagen började inte så bra, jag hade spänningshuvudvärk och var yr. Fenomen som drabbar mig ibland....trisst :(
När jag och min hjärna var på samma planhalva igen så var jag bara tvungen att försöka skriva på min handledningsrapport. Det gick sådär men hellre det än inget alls.
För att skapa lite lugn och avslappningsstämning så har jag lyssnat till "lugna blå timmar" favoriten är absolut Bach "Orkestersvit nr 3" och Vivaldi "De fyra årstiderna"

Åh jag måste berätta, jag gjorde mandel "bröd" igår så idag kunde jag för första gången på 2 1/2 vecka äta en ostsmörgås ;) Det var riktigt gott!
Efter jag hämtat Alma och Julia så for vi till stan. jag och Alma skulle klippa oss och Julia skulle köpa födelsedags present till en kompis som ska ha fest till helgen. Vi lyckades oxå få tag på en fin vårjacka till Alma.

Så här fint blev Almas hår! Frissan lockade håret på henne och avslutade sedan med att spraya färg och glitter över.





Gissa hur nöjd och glad Alma är!
Tjejerna på Stråh är helt fantastiska. Tvättar alltid håret på en och ger en hårbotten massage. Precis vad jag behövde idag. Jag har även fått tips av Marie O om bra nackövningar som jag ska testa ikväll. Tack för det!

Ha det bra alla!
Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan på er! Oj vad söt Alma blev i sin nya frisyr:-)en riktig liten prinsessa. Kram Mamma o taxifar

2009-04-01 @ 19:06:01
URL: http://[email protected]
Postat av: MammaRussin

men så fin hon är din tös.. vilket fint hår hon har.. är det så lockigt eller har ni lockat det??



mandelbröd?? vad är det?? hur gör man, nu vart jag nyfiken.. :)



kramkram

2009-04-01 @ 20:19:24
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: maria iva ohlsson

hej på dig va fin hon blev i håret, borde klippa amandus snart han har snart lika långt hår som alma. tänkte klippa mig är det någon speciell person på stråh som du rekomenderar? hur blev din frisyr???

2009-04-01 @ 21:17:06
Postat av: ♥ MammaRussin

hej gumman..

du har en utmaning och hämta hos mig..:)





kram

2009-04-02 @ 16:28:44
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0