Alla hjärtans dag del 2

Jag och Alma åkte in till simskolan och lämnade pappa hemma....lika bra det!
Julia har åkt till E (biologisk far) och kommer tillbaka imorgon. När jag och Alma kom hem åt vi lunch och sen fick jag en present av min kära make, blommor och choklad! Han fick en present av mig och blev så glad så!

Vi tillbringade eftermiddagen i pulkabacken tillsammans med Tessan och Annie.

Vilket fantastiskt underbart väder! Alma och Annie åkte så det yrde snö runt dem. Därefter fikade vi backen, kaffe, choklad och bullar...åh så gott!

Jag släpade med maken och jag tror minsann att den friska luften gjorde att han återvände till sitt forna jag ha ha ha ha ha

Nu sitter vi och laddar för att se melodifestivalen (hoppas att den är bättre idag) har ingen riktig koll på vilka som är med så det blir förhoppningsvis en trevlig överraskning.

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: MammaRussin

vilken söt tjej du har.. en riktig tuffing i solbrillor ...;)



låter som du haft en toppen dag...



jo jag tror också på att stina drömmer mycket nu.. det hör ju till hennes ålder ..

det är en intensiv period för henne nu.. lilla gumman..



vad gillade du melodifestivalen då??

jag gillade den massor ikväll... kanon jämfört med förra veckan..



natti natti..

kram

2009-02-14 @ 23:23:38
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: | Malin |

svar: Tack så mycket :) hoppas att du hade en mysig dag! Kramar!

2009-02-15 @ 14:11:16
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: sara

fins det ngt som slår en hel utedag med varmdryck till å toppa det hela med? nehhh...! hihi



gott du blev uppvaktad, å tjosan hejsan va melodifestivalen hade mkt å bjuda på =)

kjamiz

2009-02-18 @ 16:03:09
URL: http://bemoddesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0