Alma 6 år :)

Ja idag fyller vår lilla prinsessa 6 år! Så här såg det ut i morse

Tårta, flagga, paket och skönsång på sängkanten!

Det blev ganska många paket.... men det är ju så roligt att ge ;)
Det blev prinsess böcker...

och en prinsess klänning....

och en KHK tröja som hennes käre pappa tyckte att hon absolut skulle få
(Alma skrattade hjärtligt åt sin "tosige" pappa och blev jätteglad för hon hejjar ju oxå på hockey grabbarna!)


Hon fick en prinsess klocka, två filmer och lite rit prylar. Men det hon hade önskat sig mest av allt var ett teleskop!

Efter alla paket så smakade det jättegott med tårta till frukost!


Vill även passsa på att gratulera Sallys första valpar som föddes på Almas födelsedag för två år sedan
Askungen, Törnrosa, Snövit och Prins Valiant

Men visst är de söta?

Ikväll är mannen på hockey (igen) så för oss tjejer här hemma blir det Let ś Dance
;)
Skickar en stor kram till lilla mamma som behöver den extra mycket idag. Vi tänker på dig!
Ha en skön kväll alla!
Kram



Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej hej..

måste ju börja med att gratta födelsedagsbarnet, GRATTIS!!!

Jo det så skönt och komma ut och gå nu när solen kommer fram och den verkligen värmer.. :) ach, min rygg den har förvisso varit i vila under min graviditet då jag låg ner.. men annars har jag ju hållt i stallet och kånkat vattenhinkar och höbalar och havresäckar.. Så den är van... Bara man lyfter rätt så går det bra!! Men tack för omtanken "systerAnne", hihi..

Japp här blir det lets dance ikväll.. jag tycker det är sååå kul.. Tyvärr missar jag melodifestivalen imorgon.. har tagit på mig ett extra jobbpass 17-00 imorgon..:)

Nu ska jag laga mat... Japp mat, jag skiter i dieten..:) jag är en matnjutare.. men ska försöka följa lite GI mat!! vad tror du om det?



ha en underbar kväll...

kramar!!

2009-02-27 @ 18:50:15
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Annahoj

Vad roliga bilder. Man ser hur glad hon blir. Kram

2009-02-27 @ 20:20:32
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Lina

Hurra Hurra hurra, grattis på Almas födelsedag!!

Har ni det så att ni öppnar alla presenter på morgonen??

Är det lilla Bella som är med på en hörna på alla kort? Haha!

Spara gärna lite tårta till mig!

Kram på dig!

2009-02-27 @ 23:28:23
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack snälla du för uppmärksamheten;)Måste va roligt för Alma att bli såååå uppvaktad på morgonkvisten, hoppas ni får trevligt på Almas fest.

Kram Mamma

2009-02-28 @ 15:08:20
Postat av: bea

fina bilder...Grattis lilla gumman...gillade din khk tröja...hoppas din dag var bra..pussssss

2009-03-01 @ 19:19:33
Postat av: sara

Vilken liten sessa =)

Säg grattis från mig med - även om det e försent =)

Å till hundarna =9 Jizzez va söööta =)

2009-03-02 @ 22:56:21
URL: http://bemoddesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0