fortsättning på fredagen den 13:e

Ärligt talat har jag inte tänkt så mycket på det idag att det är "den stora otursdagen". Skönt, hade varit jobbigt och gå och oroa sig för det. Det finns ju så mycket annat man kan fundera över......
Saken är den at jag funderar väldigt mycket över mycket!
Varför har kon 4 magar? Dör spindlarna om man dammsugar upp dem? Blinda människor använder ju mörka glasögon, varför använder inte de som är döva öronvärmare? Vad finns bakom universum?

Ja det är mycket som rör sig i huvudet! Nån som har bra svar????

Förutom praktiken så har jag suttit och skrivit på rapporten....
Jag och Julia käkade pizza till kvällsmat, Alma ville bara ha kroppkakor(!) och Henrik ville inte äta alls för han är iväg på logen ikväll. Jag och tjejerna ska sitta hemma och mysa och titta på letś dance!
Jag har inte riktigt bestämt mig om vem jag vill ska vinna! C-J är ju bara hur cool som helst men han kan inte dansa, Laila är jätte duktig men det är Morgan oxå.....klassiskt I-lands problem eller hur?

I morgon är det alla hjärtans dag (och det hoppas jag att min man kommer ihåg!)



Jag har faktiskt varit så redig att jag har skänkt en slant till hjärt och lungfonden genom att köpa en "Hjärtepin"

 

Varje år föds cirka 1 000 barn med hjärtfel. Varje dag får omkring tre familjer i Sverige det dystra beskedet att deras barn har hjärtfel. Forskningen inom detta område är mycket eftersatt och behovet är enormt!
Hjärt-Lungfonden har utlyst februari månad till Alla barnhjärtans månad och vi vill att så många som möjligt ska visa sitt engagemang och stöd genom att bära ett hjärtepin. En symbol för forskning, hopp och engagemang men framför allt för alla hjärtsjuka barn.

Ha en skön kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: MammaRussin

hej hej..:)



hoppas du hade en bra 13onde... :) det har jag haft, fast minneskortet till min systemkamera gick sönder... katastrof... ;) det är ett ilands problem det..;) ja vad tror du .. dör spindlarna i dammsugaren?? eller bygger de bo där och födder typ 1000 nya små äckelkryp?? hihi..:)

jag tror på det senare alternativt..



vilka fina namn dina flickor har..



ha det toppen

kram

2009-02-13 @ 21:46:37
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: sara

jag köpte hjärte pin innan skolan började, den satt på plånboken, men har trillat av - dags för en ny!



jo jag har en annan sak som kan få tankarna att spinna ännu mera haha

Min pappa sa en gång att "TÄNK om universum e som skiten under en nagel?" vem vet hur små vi e egentligen...?

ha-ha självklart var jag tvungen att kasta en kudde på honom då och säga att han skulle sluta fylla min skalle med såna tankar! ha ha



kjamiz

2009-02-18 @ 16:08:26
URL: http://bemoddesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0