IVA praktik!

Wow vilken rivstart på den här veckan! Natten var orolig, det blir alltid så när jag ska påbörja något nytt. Mobilen väckte mig 05.15!
Upp och hoppa och göra sig respektabel inför att möta ett gäng nya människor på praktikplatsen. Det blir som en förvandling varje dag, man stiger upp och ser ut som en zombie och går hemmifrn som sig själv ;)
Jag fick i alla fall en jätte trevlig och härlig handledare!
Sååååå skönt, hela inlärningsmomentet hänger på att man har en bra kontakt med sin handledare.

När jag kom hem ifrån praktiken så hade Bella lyckats med konststycket att få upp grinden som vi satt upp emot hallen, grrrrr
Hon hade nog jobbat hårt för att hon hade burit varenda en sko, vante, skohorn, en marschall (!) och en del brev och lagt i sin bur.
Japp nu har hon blivit kleptoman!!!!

Men vi hade tur (och hon oxå) för att hon hade i alla fall kunnat låta bli att tugga på sakerna. Detta trotts att jag hade kokt saftiga märgben till dem som de skulle ha idag när vi var iväg.........

Imorgon är det IVA som gäller igen!
Ha det bäst ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Denna lilla Bella! Ni får ge henne några leksaker så hon inte har så tråkigt hela tiden!! ;)

Härligt med bra handledare! Det är A och O! Men du är ju världens bästa student så det kan bara bli bra!

Kram

2009-02-02 @ 21:11:49
Postat av: sara

gött läsa du fick en rivstart, kan va härlit ibland!

du...den där "zombieförvandlastillskönhet" - uppenbarelsen upplever jag med...varje morgon :) haha

pöss pårej!

2009-02-02 @ 22:11:48
URL: http://bemoddesson.blogg.se/
Postat av: Annahoj

Hoppas det går bra på din praktik. Jag får se lite ang den 28de. kram

2009-02-02 @ 22:49:32
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Önskar Dig en underbar Tisdag!!!!



kramis!!

2009-02-03 @ 01:07:51
URL: http://duracellmamman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0