Kalla fötter!

Idag har jag varit så kall om mina fötter usch vad jobbigt. Men då tog jag på mig mina alldeles underbara raggsockar som lilla mamma har gjort! Tack, de värmer gott!

Hoppas bara att man inte ska bli sjuk nu :(

Julia håller på att tömma sitt rum, hon ska flytta ner till sitt jättefina nya rum i helgen. Bilder kommer när allt är på plats!

Annars då? Jo jag har bytt vatten åt fiskarna i akvariet. Nej, akvarievatten smakar fortfarande inte gott!!! Därefter tog vi och åt lunch på Mc Donalds. Jag gillar igentligen inte att gå dit, det är så mycket ljud! Musiken är enligt mitt tycke alldeles för högt, småbarnen skriker och alla människor som måste överrösta alla dessa ljud för att kunna prata med varandra. Men eftersom Alma verkligen gillar att "gå på resturang" så får man väl stå ut!

Men det värsta av allt är den otäcka figuren som står utanför och lurar......

Han har säkert en stor hemsk kniv bakom ryggen!

Jag är livrädd för clowner, opålitliga typer!

Ni fattar va?

Svårt att fatta att det är fredag igen! Jösses var tar tiden vägen igentligen? Undrar vad denna helg har att bjuda på då.
Vad ska ni göra i helgen?
I morgon ska vi åka till......
fortsättning följer!
Ha en skön kväll alla!
Kram

Kommentarer
Postat av: sara

clowner! usch!!

nu ska jag inte påstå mig ha riktig clownfobi - men jag undviker dom gärna. . minns du den här fulingen?

reviewimages/scarymovie2/scary2clown.jpg" rel="nofollow">http://www.zetaminor.com/images/dvdreviewimages/scarymovie2/scary2clown.jpg

han var ed i en av scenerna i scary movie. . plojfilm utav Scream, och jag drömmde mardrömmar om clowner under sängen i flera år efter den ...trots att jag var rätt gammal när jag såg den OCH det var en komedi! haha men men jag fick men för livet =) Dont fancy clowns haha

helgen? gamla vanliga, kollat På spåret, njutit av en epok som nu tyvärr e över med den kvalite tappning Ingvar Å Björn utgör. Sen har man tuggat chips å imorn blir det av på 30 års fest med din syster :)

jizzez, lova att sluta blogga i bloggen, ibland blir jag helt carried away!

2009-02-20 @ 21:24:57
URL: http://bemoddesson.blogg.se/
Postat av: sara

här e den exakta scenen som skrämde skiten ur mig å fick mig å undvika deras funny faces! ha ha

http://www.youtube.com/watch?v=1FjuGf-1Jng

2009-02-20 @ 21:29:59
URL: http://.bemoddesson.blogg.se/
Postat av: Annahoj

Ja jag är med skeptisk till clowner. särskillt effter ha sett Detet som vi hade som film på vassliden. Fast den är säkert inte så hämsk nu som den var då. ler

2009-02-21 @ 00:47:54
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0