Min hemliga kärlek...

Jag saknar dig så varje dag. Jag längtar efter att få röra dig..... smeka dig med lätta rörelser.....känna din värme mot mina fingertoppar.....vi har en fin kontakt med varandra, en kontakt som jag ibland försöker dölja för omvärlden.
Det finns alltid en risk att andra ska tycka att jag ägnar dig för mycket tid......men jag kan inte låta bli att längta.....efter dig min älskade..............DATOR!!!!





Idag har jag varit på IVA igen. Roligt som fanken och så lärorikt. Men det känns i hela kroppen att man håller ett högt tempo och att man måste vara helskärpt hela tiden. Läget kan förändras från att vara lugnt till kaos på mindre än en minut! Men jag gillar det, jag har nog ganska lätt för att bli uttråkad så jag behöver den där adrenalin-kicken för att vara nöjd.

Mannen har kommit så långt att det faktiskt är dags att börja måla! Det betyder att vi börjar närma oss att kunna möblera.....tjoho vi måste till IKEA!!!!!

Imorgon har jag en tidig morgon igen, 07.00 ska man vara respektabel och vara redo för en ny spännande dag på IVA.
Ha en underbar kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Annahoj

Hej! Jo det kan vara mycket som händer inne på iva. Jag gjorde ju praktik på iva/uppvaket då jag gjorde usk praktiken. Men fick se en hel del. Dock är det ju mycket mera stressigare för en iva ssk praktikant. Kan tänka mig att ni får göra en hel del saker. Kram

2009-02-04 @ 20:11:49
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Mamma o Taxifar

Ha de bäst!

Kram Mamma

2009-02-04 @ 20:27:36
Postat av: Tessan

Hoppas hon inte är fööör sjuk lilla Alma. Henrik har precis hämtat henne...lite hängig. Gud vilken snygg design. Jag vill gärna ha hjälp med det nån gång. Hade hoppats de kunde leka i helgen, men Alma sa att ni ska i väg till ett slott? Kram

2009-02-05 @ 12:49:19
Postat av: Tessan

Hoppas hon inte är fööör sjuk lilla Alma. Henrik har precis hämtat henne...lite hängig. Gud vilken snygg design. Jag vill gärna ha hjälp med det nån gång. Hade hoppats de kunde leka i helgen, men Alma sa att ni ska i väg till ett slott? Kram

2009-02-05 @ 12:49:29
Postat av: Anonym

Hoppas hon inte är fööör sjuk lilla Alma. Henrik har precis hämtat henne...lite hängig. Gud vilken snygg design. Jag vill gärna ha hjälp med det nån gång. Hade hoppats de kunde leka i helgen, men Alma sa att ni ska i väg till ett slott? Kram

2009-02-05 @ 12:50:12
Postat av: tessan

Oj nu vet jag inte vad som hände? Trippel-kommentar

2009-02-05 @ 12:51:11
Postat av: anne

Är du sjuksköterska? Min syrra är IVA-syrra. Eller var, hon är, kanske, har inte riktig koll, doktorand inom vårdpedagogik i Tromsö. Hon hade visst fått något stipenium/erbjudande men jag vet inte om hon har tackat ja.

2009-02-05 @ 13:42:42
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0