På väg

Ja nu har jag skrivit färdigt (förbannade rapport!) och ska bege mig till IVA, tänk att halva första praktiktiden redan har gått! Får se om jag hinner blogga ikväll när jag kommer hem (slutar (21.45) annars kan jag berätta att jag ska vara på Neonatal imorgon. Det ska bli spännande!
igår kväll hjälpte jag Julia att sätta upp lite posters och annat som gör det nya rummet till hennes eget. Bilder kommer senare. Inatt har hon sovit sådär....jag förstår henne, det kommer att ta ett litet tag innan hon känner sig helt bekväm med nya ljud och dofter. Vi gör så gott vi kan!

Ha det bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: MammaRussin

hej hej ..

kul att du "saknat" mig idag..:)



åh så spännande att var bland en massa småfolk.. små snuttar , inte som klumpen stina som vägde nästa 5 kilo vid födseln, haha..



kan to att det tar ett tag att "bo in sig" i ett nytt rum..



kram

2009-02-23 @ 16:36:58
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0