Små gubbar ;)

Vill börja med att tacka för de tips och åsikter som jag fick angående mitt förra inlägg! Jag erkänner att jag är en gröngöling men vi har alla någon gång varit nybörjare.
Jag har idag lyckats att lägga in små gubbar på min blogg :) får se om de blir varaktiga eller inte:S
det kanske är fånigt....vad tycker ni?

Jag är verkligen så bedrövligt trött nu för tiden, det hänger säkert ihop med att ha praktik. Det är mycket som ska läras in, man ska vara så himla mycket på hugget hela tiden, glad och trevlig (börjar få träningsvärk i kinderna av att le hela tiden!) man ska ha ett reflekterande förhållningssätt och dessutom ha det vårdvetenskapliga tänkandet med hela tiden! Är det konstigt att man är trött :question:

Idag har jag varit på neonatal igen. Jag fick genomgång i Neo-HLR, spännande men svårt. Snacka om att livet hänger på små marginaler för de pytte små bebisarna.

Idag glädjs jag åt extra över att jag sliper stiga upp 05.15 imorgon som jag har gjort de andra dagarna! Dock har jag ett kapitel i IVA-boken som ska läsas ikväll så det är väl lika bra att sätta igång!

Ha en skön kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: MammaRussin

hej hej..



sådans små smilisar vet inte ens jag hur man får in i bloggen..:) ?? hur gjorde du då??



Förstår att det handlar om små marginaler på neo!! måste vara så jobbigt om nån liten minimänniska inte orkar mer.. ryser vid tanken..



Jo du!! Jag älskar ikea..:) nyss fick jag reda på att lagerhaus öppnar här imorgon!!

gissa om jag kommer åka dit!!! jippi!!



kram

2009-02-25 @ 18:57:35
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: bea

jag vet inte heller hur du lägger in gubbar..kan du hjälpa mig hur man får in hur många som läser bloggen...

2009-02-25 @ 20:16:03
Postat av: Annahoj

Där kan jag ju säga att jag är lite effter då det gäller de dära små gubbarna pekar på dina Hur gör du det? ps svar i mon blogg haha Kramizzar

2009-02-26 @ 00:12:24
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0