Tack för att det äntligen är fredag!

Imorse när jag steg upp kändes det så skönt att jag slapp rusa iväg direkt, jag skulle ha en mjukstart på dagen.....trodde jag! Precis när jag stod och skulle ner trolla bort min dagliga Kurt Olsson frissa så ringer det på dörren! Fanken oxå! Där stod ju jag i bara trosor och bh...tänkte låta bli att öppna men den som stod utanför gav sig inte så lätt!
Jag hoppade i några kläder och öppnade dörren. Där utanför stod en ganska irriterad sotare och ville komma in!
Min alldeles underbara man (!) hade glömt att tala om att sotaren skulle komma och hade oxå glömt att ställa fram stegen, grrrrrrrr
Den irriterade sotaren blev inte så mycket gladare......

När sotaren hade kört iväg så hade ju min lugna morgon flugit sin kos och jag fick kasta mig ut i bilen och dra till skolan. Vilken låååååååång dag det har varit.......orkar inte ens blogga om det men det resulterade i att jag måste läsa en tjock bok som psykoanalytikern Clarence Crafoord har skrivit grrrrrrr
Unnade mig en stund i solariet på väg hem (låg där och fantiserade att jag var på en strand i karibien...) kom sedan ut till ett ösregn :(

Skyndade mig sedan hem och såg att kleptomanen Bella hade varit i farten igen. Hon hade fyllt hela buren med våra skor. Gahhhh
Tack och lov att det verkligen är fredag, jag ska lägga mig på soffan och stanna där tror jag!
Ha en skön kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jo, klart att det är jobbigt. Men man vet ju att dom kommer få det bättre. När man har kennel med många hundar, är det svårt att ge lika mycket kärlek till alla :)

Vi har ju två valpar som är 3veckor, den ena ska mamma behålla och en ska hon sälja. Och så håller på att para en tik. Så här är full rulle hela tiden :P

2009-02-06 @ 18:15:27
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Mamma Russin

ja håller med dig .. george eller kitty... karl jan får dansa med sin handleder ett tag till..hihi..

trevlig kväll..:)

2009-02-06 @ 22:19:51
URL: http://enburkrussin.blogspot.com/
Postat av: sara

tjosan pårej =)

det där med irriterade yrkesmän verka vara ett inte alltför ovanligt fenomen ;)

haha

ha en skön helg vännen =)

kramiz

2009-02-07 @ 11:57:32
URL: http://bemoddesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0