Söndag!

Idag har jag dammat av motionscykeln. Jag har cyklat 1,5 mil i snabbt tempo med MP3 i öronen. Så skönt! Jag trodde att jag skulle vara ledig idag men så är inte fallet utan jag ska jobba kvällen idag.

Kan tala om att jag har vägt mig idag och det blev ett litet minus i alla fall!
-0,3, men ett minus är ett minus! 
Igår hade vi stora sorteringsdagen. Vi slängde och sorterade nästan hela dagen och det känns ju så skönt och befriande att bli av med sådant som man inte behöver! 

Gårdagskvällen slappade vi i soffan och käkade jordgubbar med grädde!

Alla var så skönt avslappade.......

Nu kommer jag med ett litet avslöjande! Nyfikna va?! 
Min alldeles speciella bloggkompis MammaRussin  klick klick håller på att hjälpa mig att flytta hela min blogg till en ny adress! Hon är superduktig och har gjort en sååååå snygg design till mig. Tack snälla mammarussin för det ♥
Mer om det kommer när den är klar!

Dagens lunch bli omelett med philadelphia ost och biffar! Mmmmmm
Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhhh vad mysigt med vovven!!



Hoppas det varit lungt på jobbet!



Kram

2009-06-14 @ 18:34:22
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag jobbar som personlig assistent, rätt okej att jobba 12 timmar då man bara behöver jobba var 3:e helg. Vilken mysig bild!

2009-06-14 @ 21:19:15
URL: http://turnerkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0