Sova dags

Ja nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och sova eftersom jag ska jobba inatt (Alma väckte mig halv sex i morse, suck). Jag har inte jobbat natten på ett år, så man har liksom kommit ifrån det lite....

Vi har varit på Julias skolavslutning och det var så fint! Därefter så åkte vi till Glassiären i stan och käde just glass! Jag tog en med fläder/lime smak men orkade bara äta ca 10 % av den. Ja jag vet ....slöseri :(

Tyvärr har jag oxå blivit besviken och ledsen på ett par personer som står mig riktigt nära...ur trisst...
Livet är inte alltid enkelt.

Ha en skön dag! Jag återkommer väl inatt!

Kommentarer
Postat av: ♡ Russin

hej hej hopp..:)

jag är gladast i stan idag!!! Jag vägde mig imorse.. tadaa 80,0 kilo stannade vågen på.... mitt stora delmål är fixat!!! :)

nu går det neråt fort här... haha.. hur går det för dig nu???



tråkigt att du är besviken på dina vänner.. usch.. :(



hoppas du får en underbar natt..:) KRAM

2009-06-10 @ 14:43:36
URL: http://enburkrussin.wordpress.com
Postat av: mia iva

inte på mig va.....

2009-06-11 @ 18:57:19
Postat av: Anne

Nej lilla Mia iva, det är verkligen inte Dej jag syftar på! Kram

2009-06-11 @ 19:53:39
Postat av: Lina

Inte på mig heller hoppas jag???

2009-06-11 @ 23:19:02
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0