Trött och nöjd!

Jösses vad trött jag är idag då! Jag har sovit så rysligt dåligt inatt, först hade jag svårt för att somna och när jag väl hade somnat så vaknade jag typ en gång i timmen :(
Det är kul på min nya arbetsplats men man vill ju kunna ALLT direkt. Går ju inte....det borde man ju inse...
Om själva jobbet kan jag inte skriva så mycket eftersom vi har tysnadsplikt men det är både stimulerande och roligt!

I morgon har Julia skolavslutning på morgonen och vi hoppas intensivt på vackert väder, hmmmm ser dåligt ut va?
Alma ska vara ledig från dagis och sen ska jag jobba natten. Inte min favorit men det får ju gå.....

Nu kommer snart Almas kompis Annie, jag har lovat att göra fina inbakade flätor på henne för hon hjar ju också skolavslutning imorgon.
Därefter ska jag lägga mig på soffan och inte göra nått alls!
Vad ska Ni göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0