Äntligen fredag!

Idag vet jag inte vad jag ska skriva!
Det brukar faktiskt inte hända mig, det brukar ju vara så att hjärnan svämmar över av allt jag vill ha sagt men att jag inte riktigt orkar få ner allt till tangentbordet.
Tänk om det hade varit så bra att man kunde tala in det man skulle vilja skriva och att datorn omvandlar talet till skrift! Det hade varit toppen!
Så......vad ska jag inte skriva om då?
Jag behöver inte nämna att jag verkligen skulle behöva damma......köpa dammsugare.....tvätta (tvättberget är så högt att man troligtvis får syrebrist på toppen!) ...byta vatten i akvariet.....byta gardiner...
Men jag orkar inte!
Nej ikväll kommer jag ligga på soffan och titta på let ś dance så får man väl se om kraften och inspirationen kommer tillbaka imorgon!
Nej nu börjar detta bli kvalificerat svammel. Återkommer när hjärnan har klarnat!

Till anonym: Ja Dr Åberg jobbar fortfarnde på thorax kliniken.
Ha en skön kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: sara

hey! Anne ska vi starta en såndär bergklättringsfirma?

jag köper hem en jävla massa säkerhetsprylar typ selar å spikskor elle va det heter, sen kan vi ta betalt av folk som vill klättra i våra tvätthögar!!!

Att ingen tänkt på detta innan ????!!

peace out, partner!!!

2009-03-12 @ 08:03:54
URL: http://bemoddesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0