Date med kungen!

Vaknade idag av att jag bröt en nagel i taket (ja jag vet, I-lands problem!) men det jag ville komma fram till är att jag inte är van vid ha väggar och ffa taket så nära mig, så när jag skulle sträcka på mig dängde jag handen i undersidan på kojen övanför. Hmmm spännande sätt att vakna på!

Vi gjorde oss i ordning och satte stegen mot frukosten på fastlandet. Frukosten var en aning stökig eftersom en holländsk klass (ungdomar i ca 15 års-ålder) hade invaderat matsalen och de var ganska högljuda, där satt ju jag med min huvudvärk...Jag är i och för sig ljudkänslig av mig.

Nu sitter vi på båten igen och väntar på att staden ska vakna och att kungen och drottningen är hemma när vi kommer för att hälsa på ;)
Alma är så spänd och upphetsad över att faktiskt få komma in på slottet, hon har till och med talat om att hon måste ha sin finklänning på sig! Hon är ju för söt!
Julia har nog drömt om sina idoler inatt. Konserten var tydligen jätte bra och mannen köpte henne en tröja och poster. Alla är lyckliga utom jag....för jag vill ha bröd!!!!
Återkommer senare idag!
Kram


Kommentarer
Postat av: MammaRussin

stå emot brödet gumman!! det är maskar i allt bröd..;) "lovar", hihi...



hälsa knugen!!

2009-03-20 @ 09:23:22
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0