En härlig dag!

Visserligen började den med en regnskur imorse men det gick ganska snabbt över.
Dock blev jag upprörd när jag hoppade in i bilen, fanken vad dålig "Morgon med Adam och Gry" är!!!
Som jag har nämnt i tidigre inlägg så är bilradion i den lilla bilen lika gammal som bilen och det betyder att "Rix Morgon Zoo" sänder på en frekvens som inte jag kan få in i den lilla bilen Grrrrrrr och nått ljud vill man ju gärna ha bilen (annars börjar jag ju bara sjunga!) det kan bli precis hur illa som helst ;)
Ja ja I-lands problem....

Annars har jag suttit det mesta av dagen på biblioteket på BTH. Idag var jag betydligt bättre rustad med mat i alla fall. Jag tog med mig mina jättegoda äggmuffin och en proteindrink till efterrätt. Inte alls tokigt!
När jag kom hem så insåg jag att jag bara måste ut i solen! Jag tog med mig vovvarna och promenerade till dagis för att hämta Alma och wow vad skönt det var ute!
Gick omkring och filosoferade och bara njöt.

När vi kom hem så började jag att städa ur tvättstugan. Inte vidare kul (eftersom den är så ful!) men så välbehövligt. Jag känner på mig att vi troligtvis kommer ägna en hel del av helgen åt att röja i sk matkällaren som oxå ska fixas till. Ja bor man i hus är man sannerligen aldrig sysslolös.

Jag skulle verkligen behöva få lite tips på en GI- tårta/dessert som jag kan baka. Om en vecka ska jag ha gäster på söndagen (hmmm jag fyller visst år!) och jag vill ju gärna bjuda på en tårta som jag själv oxå kan äta!
Hjälp vad ska jag göra????

Ikväll är det så äntligen dax för final i Let´s dance. Jag har faktiskt ingen aning om vem jag ska hejja på! Vem ska vinna? Vad tycker ni?

Ha en skön kväll alla blogglovers!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Waitsh

Vilken fin bloggdesign! Gillar headern!

Kolla gärna in min blogg: http://Waitsh.blogg.se

2009-03-28 @ 16:12:12
URL: http://waitsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0