Grå dag

ja idag har det verkligen varit grått och tråkigt med regn hela dagen. Ingen skymt av solen någonstans. Tur att Alma har gjort en fin teckning

Jag har gjort en hel del på rapporten idag, inget vidare kul men man kommer ju inte undan. När jag skulle köra och hämta Alma så upptäckta jag att någon har brutit av vindrute torkaren (hela armen ända in till fästet ) på den lilla bilen. Grrrrr så arg man blir va? :mad:
När jag ändå skulle iväg så passade jag på att ta med mig Sally i bilen. Jag åkte förbi veterinären här i byn för att väga Sally (vi äger faktiskt ingen person våg) och hon hade gått ner i vikt :)
Det är ju jättebra! Vi började att ge henne bantningsfoder i November då vägde hon 10,1kg och såg faktiskt ganska så rund ut. Idag vägde hon 9,3 kg och ser betydligt slankare ut!!! Ett par hekto till sen så är vi nöjda!
Tänk om man kunde göra så själv oxå....

Alma far fram och tillbaka genom huset på sina roller blades, jisses vad duktig hon har blivit!
Imorgon ska jag till IVA igen.

Nu önskar jag alla en skön kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: sara

du måste va världens coolaste mamma- som låter kidzen åka rollerblades inomhus =)

ballt =)

å angående dog-dieten, tror du den funkar på en vanlig sara oxå? med lite mjölk i skålen ska de väl slinka i? ;)

puss o kram

2009-03-02 @ 22:29:37
URL: http://bemoddesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0