Hem ljuva hem!

Nu är vi så tillbaka i hemmet igen. Vi har haft det bra förutom att Julia blev sjuk inatt så hemresan för henne har varit extra jobbig...
Vi åkte till våra underbara vänner Tobbe & Marie för att hämta våra hundar och dessutom fick vi en mycket god GI-anpassad middag. Tusen tack till er Ni är bäst!

Idag har jag hållit på med GI i en vecka! Tjoho, det ha faktiskt gått bra! Imorgon är det dags för vågen men vi äger ju ingen så jag har planer på att åka och köpa en.
Nu sitter vi i soffan hela familjen och tittar på Robinson, vi är trötta och kommer väl somna tidigt hela bunten...

CU (Ok mammarussin, den stal jag av dig! Förlåt!)

Kommentarer
Postat av: MammaRussin

hej hej..

skönt att vara hemma igen va!!

gud så duktig du är och du verkar gå in i GI med 100 % gumman.. snacka om envis och målmedveten.. och du har sagt att du inte skulle fixa detta innan, hihi.. crap!!! du är ju bäst.. det ska bli spännande och se om du fått nå resultat redan på vågen.. men annars kommer det.. :) passa din mage så du inte blir så förstoppad som jag blev.. jag fick en varning om det av min jobbar kompis som jag skrattade bort och sa att min mage var det "fart" på.. men inte när man äter gi märkte jag.. ät gärna ett päron eller nått som får lite fart på magen.. tips!:)



synd att julia blev sjuk, vad är det med henne då?



cyklo f funkar jättebra.. hade inte kunnat jobba utan dom .. TACK för det tipset.. kanon..

CU är helt ok att sno.. hihi;)



nu ska jag sova. jobbar imorgon med.. sedan kan jag blogga på som vanligt igen.. haha.. jag har ju inte tid att jobba ju..hihi..

nu har jag skrivit min nya mail i mail rutan.. skriv av den för jag ändrar det sen igen.. :)



kram



2009-03-21 @ 21:53:46
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Pauline

sv : Tack så mycket :D Kram

2009-03-22 @ 12:10:01
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0