Kalas Söndag!

Ja de säger ju att prinsessor firas i dagarna tre. Idag har Alma haft sitt barnkalas på Leklandet.

Alma hade en toppen dag tillsammans med sina kompisar. De åt mat och glass i självaste Riddar rummet
  

Sen busade de och härjade tills de var helt slut!
     

Det var verkligen värt varenda krona för att se hur de tillsammans hade så kul ;)
Fast nu tycker jag att vi har firat klart för den här gången!
Nu har det visst blivit söndag igen så imorgon är det dags för en ny vecka...
Undrar just vad den har att bjuda på?
Vad ska ni göra i veckan?

Nu ska jag sätta mig och laga Henriks jack-fickor...pust...
Ha en skön kväll
Kram

Kommentarer
Postat av: sara

vikket drömkalas =)

sitta som värsta sessan med en MER-dryck i västa hugg å en bulle i den andra handen =) Å lek hela dan =)

Dröm jue =)

I veckan? Tre tentor har vi grejjat idag sen blir det nog rätt lugnt resten av veckan =)

Hoppas det iaf =)

Härlit följa din blogg Anne =) Jag kör nårra inlägg på raken - hoppas det e okej?! Blir oftast när man har en längre stund vid datorn =)

pussis

2009-03-02 @ 22:33:36
URL: http://bemoddesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0