Tåget har börjat rulla!

Jo då nu känns det bättre med GI! Efter en god frukost så kändes det bra, så pass bra att jag inte har varit varken hungrig eller sugen på hela fm, bara törstig. Vill passa på att tacka för GI tipsen och tar tacksamt emot fler :)

I dag tog mannen en lite paus från jobbet och mötte upp kändisarna Gert Fylking och Robert Aschberg på en kort promenad. De ska vandra från Ystad till Haparanda för att samla ihop pengar åt cancerforskningen.
KHK (karlskrona hockey klubb) supporterklubb Black Bugs lämnade över en check på 8000 kr till cancer forskningen! Här kommer en länk att läsa om insamlingen Läs här

Henrik och Gert Fylking på promenad!

(Han skulle nog behöva en GI- kur den där Aschberg!)

Alla var nöjda och glada!

Barnen är krassliga...suck....Julia kom hem från skolan tidigare idag för att hon har feber,
och vi som ska åka till Stockholm och gå på konsert på torsdag. Hur ska detta gå? Någon som har lite mirakelmedicin till salu?

Dagens detalj är mina fina ringar.
Vigselringen har jag själv designat


Nu ska jag snart bege mig ut på promenad med Bella. Det blåser som fanken men jag älskar att vara ute när det blåser!
Ha en skön kväll!
Kram

Till Maria: Ja vin går bra att dricka så vi kan väl träffas och dela på en flaska rött ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du som jobbar och plugga borde inte börja GI-a nu.... jag tycker du ska börja på steg tre, sedan när du har tid och inte behöver tänka och plugga så mkt, så gå över till hårda steg 1.

2009-03-17 @ 16:45:51
Postat av: Malin | bloggdesigner |

svar; tack så mycket :) oh, så du har varit med kändisar idag, coolt :)

2009-03-17 @ 18:44:15
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Ninni

alltså, det var jag som skrev första inlägget..

2009-03-17 @ 19:50:33
Postat av: Lina

Du är ju värsta kändisen nu. Har privata bilder på Robban och Gert! Go Anne!

Vill inte vara med om något vindrickande med Maria utan mig!

Kram

2009-03-17 @ 23:16:34
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: MammaRussin

gud så roligt att det funkar med GI för dig... jag blir så jäkla glad när jag läser att du tycker det funkar.. Du peppar mig.. jag satt på jobbet och höll i en chokladkaka och höll på att gluffsa i mig den för det var ju "mörk choklad" och det är ju nyttigt.. hahah.. men jag tänkte på dig och hoppade över den...

kramkram hoppas tösen blir bättre så ni kommer iväg!!



super kramen till duktiga du!!

2009-03-18 @ 11:04:19
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0