Tandutdragning

Idag skyndade jag mig hem ifrån IVA för att vara med när Julia skulle dra ut en halv tand. Det har sett lite läskigt ut i munnen på henne pga en mjölktand har skavts sönder av tanden underifrån. Ja, tandläkaren tog en bild och sen var det inget att be för - tanden skulle ut!

Hon var superduktig och knorrade inte det minsta och den halva tanden kom ut! Dock hade jag Alma med mig......hm kanske inte så smart men vad gör man?

Jag har haft min halvtids bedömning idag. Det är jobbigt att veta att allt man gör ska bedömmas av en annan människa, speciellt eftersom min handledare och jag är lika gamla! Jag har verkligen haft världens bästa handledare.
Allt gick bra och jag är så nöjd;)
Detta är sista veckan på denna praktikperioden, nästföljande tre veckor har vi teori innan det är dags för fem nya praktikveckor.

Har ni förresten märkt att det är ljust ganska länge nu om kvällarna? Visst är det underbart? Jösses kl är nästan 18.00 och det är fortfarande ljust. Fantastiskt!
Jag börjar längta ut i trädgården och jag tror att jag ska åka och köpa lite fina vårblommor och plantera i mina utekrukor som står på trappan.


Ha en skön kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Annahoj

ajajaj, fy bubblan för att dra ut tänder. Kram

2009-03-09 @ 23:23:23
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0